پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119818
پيام سرپرست دانشگاه شهركرد به مناسبت هفته پژوهش
تاریخ انتشار : 1393/09/24 08:19:41
نمایش : 1592
دكتر شامحمدي سرپرست دانشگاه شهركرد با صدور پيامي، هفته پژوهش را گرامي داشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دکتر شايان شامحمدي سرپرست دانشگاه شهرکرد با صدور پيامي، هفته پژوهش را به همه‌ي دانش پژوهان، اساتيد و فرهيختگان كشور تبريک گفت. متن اين پيام به شرح زير است:

خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاريم که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامي و برنامه هاي دولت تدبير و اميد شاهد مجاهدت بزرگ و همت عالي نخبگان، فرهيختگان و پژوهشگران ايران اسلامي در عرصه توليد علم و گسترش مرزهاي دانش هستيم.
بر کسي پوشيده نيست که تحقيق و پژوهش عنصر نجات بخش جوامع و عامل بلوغ و دست يافتن به زندگي آرماني است و از همين روست که همه جوامع براي دست يافتن به اهداف و آرمان‌ها، پيشرفت و توسعه و روش‌هاي بهينه زندگي ازپژوهش و تحقيق سود مي‌جويند، بنابراين آنچه مي‌تواند پژوهش و توليد علم را به توسعه پايدار كشور گره‌ زده و موجب پويايي و اثربخشي مؤسسات علمي شود، ارتباط بيش از پيش پژوهش­ها با صنعت و جامعه و مسئله محور شدن تحقيق و پژوهش­ها است، تا توسعه علمي کشور در خدمت توسعه صنعتي و فرهنگي قرار گيرد. علم و تحقيق بنا به فرمايش رهبر حکيم انقلاب اسلامي کليد قطعي پيشرفت کشور است و بسياري از مشکلات موجود کشور با تکيه بر علم و پژوهش قابل حل است. تجاري سازي علم و توليد ثروت از يافته‌هاي علمي و رفع نياز جامعه از طريق ارتباط دانشگاه با صنعت و تبديل فکر و انديشه به پديده و ثروت از تکاليف مهم پژوهشگران و دستگاه‌هاي پژوهشي و فناوري کشور محسوب مي گردد.
هفته پژوهش فرصتي است براي ارج نهادن به پژوهش، و تبيين جايگاه ارزشمند پژوهشگران و محققان و ترويج فرهنگ پژوهش در جامعه، اينجانب ضمن گراميداشت و تبريک اين هفته به همه دانش پژوهان، پژوهشگران، نوآوران، اساتيد و فرهيختگان، از خدمات علمي و پژوهشي اين عزيزان در دانشگاه نهايت تقدير و تشکر را دارم و براي ايشان از درگاه ايزد منان سربلندي و موفقيت روزافزون در سايه توجهات حضرت بقيه الله الاعظم (عج) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري، خواستارم.

انتهاي پيام/1020ج/590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html